Kvetinové leto na dva spôsoby

16:37

Leto máme v plnom prúde. Je to ročné obdobie, ktoré si užívam plnými dúškami, nakoľko ho hrdo nazývam mojím najobľúbenejším ročným obdobím. Milujem tie horúce dni, zábavu v bazéne, prázdniny a v neposlednom rade, v lete som sa narodila. Možno aj to prispelo k tomu, že mám leto najradšej a zimu striktne odmietam.  

A tak ako patrím k letu ja, patria k nemu podľa mňa aj farby a kvety. Ale hlavne pohodlnosť. Outfity, ktoré som si pre vás dnes pripravila sú veľmi jednoduché, no vzdušné a vhodné na prežitie horúčav. Snažila som sa moje najobľúbenejšie šortky z Gate skombinovať na dva spôsoby. Športový a elegantný. 

V športovom sú dominantné tenisky, ktoré ma zaujali na prvý pohľad. Červené vlčie maky v kombinácii s bielymi kvetmi ma úplne dostali a podľa mňa pekne oživia každý ,,obyčajný" outfit. A práve z tohto dôvodu som zvolila už len obyčajné biele tielko, ktoré je v týchto horúcich dňoch mojím must-have produktom.



šortky- gate
tielko- C&A
topánky- krasavica.sk

Elegantný outfit využívam v týchto dňoch viac. Zbožňujem ho pre krásnu blúzku posiatu kvetmi. Pohodlné sandálky sú taktiež letnou nevyhnutnosťou. Outfit je veľmi vzdušný a pohodlný a to je moja najobľúbenejšia kombinácia v týchto horúcich dňoch.



šortky- gate
blúzka- gate
sandálky- gate

Aké outfity preferujete v týchto dňoch vy? Ktorý kúsok z mojich outfitov vás zaujal najviac?

Romi

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Je sa viac paci kombinácia číslo 2. Ja preferujem skót zaujímavé tričká, nakoľko tie si hneď všimne každý.,

    Www.lifi.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Sledovatelia

Instagram

Facebook

Subscribe