Môj vysnívaný toaletný stolík

20:52

Kedysi mi chodilo veľmi veľa správ ohľadom skladovania kozmetiky. Keďže s tým do dnešného dňa bojujem a stále nie som spokojná, článok vždy odkladám. Dnes som sa vďaka jednej správe zamyslela nad tým, že nevlastním toaletný stolík. Podľa mňa je to sen každého dievčaťa v období puberty, no mňa to stále nepustilo, hoci som už nejaký ten rok dospelá. Absenciu typického článku „ako skladujem kozmetiku“ vám preto chcem vynahradiť článkom „môj vysnívaný toaletný stolík“. Priblíži vám to moja koláž z produktov, ktoré nájdete na stránke favi.sk. Tento web funguje ako vyhľadávač nábytku a dekorácii a pomôže vám zorientovať sa v najnovších trendoch v oblasti bytového dizajnu.

Vďaka mojim (nie úchvatným) schopnostiam vo photoshope, sa tento pôvodne jednoduchý toaletný stolík premenil na miestečko, ktoré by som si v izbe naozaj vedela predstaviť. Každý detail som si zamilovala. Na zrkadlo by som si naozaj lepila rôzne odkazy a make-up inšpirácie a na stolíku by nechýbal obľúbený parfum a štetce. Pri doplnkoch som myslela na ich praktické využitie, no plnia aj estetickú funkciu. Poďme sa na ne pozrieť.  


Toaletný stolík, ktorý som zvolila vyniká jednoduchosťou. Zrkadlo a dve zásuvky mi ku šťastiu stačia, moderný dizajn je obrovskou výhodou. Stačil by mi aj bez dekorácií, no trochu oživenia nikdy nikoho nezabilo. Na danej stránke sa dajú nájsť aj iné krásne toaletné stolíky, rozhodovanie je naozaj náročné.
Koberec. Obyčajný šedý, ktorý som zladila so zbytkom mojej izby. Dodáva celému stolíku útulnosť a nebudeme si klamať, pri líčení by som nechcela, aby ma chladila studená podlaha.
Zlatá lampa je naozaj krásny dizajnérsky kúsok. Dodáva tomuto „kútiku“ luxusný nádych a zabezpečí svetlo pri líčení. 


Svetelná reťaz je krásny doplnok na večer a dá sa zohnať vo viacerých farebných prevedeniach. Vyberie si podľa mňa každý a dokonca ich zladíte so zbytkom izby. 
Zaujímavý biely kôš, by som využila na rôzne kozmetické novinky, ktoré sa ku mne dostanú a čakajú na použitie. Odpadkový kôš totiž pri kozmetických veciach nemám, všetko dávam automaticky do spoločného v domácnosti. 
Sklenená dóza na vatové tampóny/vatové tyčinky na toaletnom stolíku nesmie chýbať. A tento roztomilý motív tomu pridáva na dokonalosti. 


Tieto kvetináče sú taktiež veľmi populárne a zväčša sú používané ako nádoba na štetce. Ja by som nebola výnimka, no pre oživenie by som nevolila jednu farbu, ale ako vidíte na obrázku, dve.  

Na favi.sk by som si okrem týchto doplnkov vedela vybrať mnohé ďalšie, nielen do tohto kútika, ale do celej izby.

Ako by mal vyzerať váš toaletný stolík?

Romi

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Tvoj nápad sa mi veľmi páči. Páči sa mi, že vyzerá aj ako obyčajný stolík. Ja by som ho však brala skôr v bielej farbe, keďže moja izba je ladená práve týmto smerom. Inak je naozaj veľmi pekný :)

    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten stolík je dokonalý. :) A tie doplnky k nemu, wáu. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Sledovatelia

Instagram

Facebook

Subscribe