1. narodeniny kaviarne black.

22:04


Ubehol týždeň od prvých narodenín trnavskej kaviarne black. Súčasťou tohto „veľkého dňa“ som bola aj ja, za čo som nesmierne vďačná a s odstupom času vám môžem priniesť moje dojmy z tejto akcie. 

Už od prvého stretnutia s ľuďmi, s ktorými som tento deň strávila, panovala príjemná a uvoľnená atmosféra. Rannej kávičke som sa nevyhla, keďže som sa nachádzala v partii milovníkov výbornej kávy a aj po niekoľkonásobnom NIE, som si ju vychutnala spolu s nimi. Po určitej dávke kofeínu, ktorý so mnou robí divy, sme sa pustili do upratovania a príprav. Čakal nás predsa náročný deň, respektíve večer, s pestrým programom. 



Celý deň bol jedna veľká zábava a oddych, nakoľko hlavný program začínal až niečo po 17. hodine. Dovtedy som stihla spoznať množstvo príjemných ľudí, ktorí nejakým spôsobom patria ku kaviarni, zahrali sme si klasickú stolnú hru Človeče, nehnevaj sa!, v ktorej som bohužiaľ prehrala, natočili sme zábery do promo videa, nafotili pár fotiek... Nuda určite nehrozila. 


Najoriginálnejší nápad bol bezpochyby ten, ktorý nás priviedol na Hlavnú ulicu s cieľom vyzbierať 366 objatí, ktoré symbolizovali 366 dní kaviarne black. na trhu. Stretli sme kvantum ľudí, ktorým sme vyčarili úsmev na tvári, o čo nám primárne šlo, ale aj takých, ktorých tento nápad nezaujal. 
Príjemná bola aj ochutnávka limonád od značky Mana Roots, ktoré sú neskutočne chutné a na svoje si prídu aj vegáni. A za touto značkou sa skrývajú taktiež veľmi milí chalani, ktorí nám spríjemnili večer v uliciach. 


Nechýbalo ani typické krájanie torty, ktorá bola extrémne čokoládová a extrémne chutná. Po záverečnej pokračovala oslava už len v súkromí, ale určite tak, ako sa patrilo. Prvý júlový víkend sme teda strávili veľmi príjemne a takýchto akcií by som privítala aj viac. Dúfam, že black. naďalej zostane tým skvelým miestom s úžasným personálom a kvalitnou kávou, kam som pred pár mesiacmi tak povediac zablúdila a hneď si získalo moje srdce. 

Romi

You Might Also Like

2 komentárov

Sledovatelia

Instagram

Facebook

Subscribe